VEREJNÉ OBSTARÁVANIE


Obstaranie hmotného a nehmotného majetku pre realizáciu projektu s názvom Pod­pora zamestnanosti v kultúrnom priemysle zvýšením technického vybavenia foto­grafického ateliéru; zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (výzva na predloženie ponuky zverejnená dňa 2.9.2020).

Predmetom zákazky sú služby, zákazka je rozdelená na štyri časti:

  1. Marketingová stratégia;
  2. Webstránka;
  3. Prenájmy priestorov počas realizácie projektu;
  4. Riadenie projektu

Dátum zverejnenia: 2. 9. 2020


ARCHÍV VÝZIEV


Výzva – Zabezpečenie verejného obstarávania

Žiadosť o predloženie ponuky v súvislosti so zadávaním zákazky s názvom Zabezpečenie verejného obstarávania. Jedná sa o verejné obstaranie tovarov a služieb k realizácii projektu s názvom Podpora zamestnanosti v kultúrnom priemysle zvýšením technického vybavenia fotografického ateliéru. Projekt je podľa Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku číslo: MK-24/2019/SOIROPPO3-302031G059 podporený z fondov EU, preto verejné obstarávanie, ktoré je predmetom tejto zákazky,  musí byť zrealizované podľa zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa príslušnej Príručky k procesu verejného obstarávania pre Integrovaný regionálny operačný program (IROP).

Predpokladaný rozsah služieb verejného obstarávania:

    1. Vykonanie prieskumu trhu pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ) pre podlimitnú zákazku na tovary (stredoformátový fotoaparát s príslušenstvom, objektívy, profesionálna digitálna zrkadlovka s objektívmi a príslušenstvom, zostava fotografického štúdia, počítačové vybavenie a software, kamerové vybavenie.
    2. Zabezpečenie verejného obstarávania podlimitnej zákazky na tovary (uvedené v bode 1) s použitím elektronického trhoviska – EKS . Potrebné je vytvoriť opisný formulár, objednávkový formulár, zabezpečiť kompletizáciu a prípravu spisu pre ex- ante alebo ex-post kontrolu, kompletizáciu spisu na archiváciu a poskytnúť pomoc pri komunikácii počas kontroly verejného obstarávania u Poskytovateľa NFP.
    3. Verejné obstarávanie ďalších aktivít projektu – služieb s názvom Marketingová stratégia; Webstránka, Prenájmy priestorov počas realizácie projektu; Publicita a informovanosť; Riadenie realizácie projektu. Jedná sa o zákazky s nízkou hodnotou do 30 000 € bez DPH, pričom predpokladáme, že všetky aktivity podľa bodu 3.  nepresiahnu spolu sumu 30 000 € bez DPH. Pre uvedené zákazky je potrebné určiť predpokladanú hodnotu a zabezpečiť výber poskytovateľa služieb.